Yeni hamileyim çok şükür Allah ima, ama şimdiden herkes akil vermeye başladi,bu hep boylemi devam edecek ya ,gebelik sürecinde dogumdada sonradada rahat birakmicaklarmi insanlari,ne yaşiyacagimi başima ne gelecegini duşune duşune simdiden korkmaya başladm zaten panik atagim var :(geçermi bu sureç diye daha simdiden düşünmeye başladim