pnarozturk ![https://imgyukle.com/i/J1a3ZG https://imgyukle.com/i/J1aepf] Ayyy banada lütfenn çok merak ediyoruuumm😄😄
Ebrarliva Bebeto1 kiz sen beryerdrskn belli olmadimi daha🤣🤣🤣 ultrasyondan fotoğrafını ezberledim vala 🤣
Sinemak_97 12+5 haftalığım , ikili test icin gitmiştim cinsiyet sordum %80 erkek dedi , ama 16. Haftada tekrar baktır dedi , değişme ihtimali varmı erkek denilip sonraki haftalarda kesin kız denilen
Smygcr Foto nasıl yüklediniz bulamadım yerini bende 13+0 görüntüsünü atacaktım dün ikili taramamız vardı 😇
aysima-nursima Smygcr forma gir sol 3 çizgiye tıkla foto yukle diyo ordan yap kopyala buraya yapistir:)