Dilek19 ozaman bastan dıyım sakın bosyere endıselenme , ilk etapta genelde sadece kese gözkür sonra hala dıs gebelık ıhtımallerı fln devam edıyor derler bbellı olmaz derler moral bozarlar , benım doktorum hıc oyle degıldı ama cok okduum boyle dıyenlerı 6 haftada kese 8 haftada kalp atısına gıttık, gittiğinizde kalp atısını duymayı beklemeyın yınede vajıanadan fln bakarsa belkı cıkar ama sakın olun bebegınız sıze sımsıkı tutuncak ınsallah