Fatunsal33 bende 30 haftalık hamileyim. Bugün 3. Gün olucak sanırım ishal devam ediyo. Ama karın ağrım yok.Canım waffle cekti 3 gün önce onu yedim sanki ondan sonra oldu dedim ama 3. Gün bugün. Eşiminde o gün midesi bozuldu aynı şeyi yedik. Ama sonra onun geçti benim geçmedi. Siz böyle yazınca şüpheye düştüm acaba benimde mi başka sebepten. Karnımın farklı farklı yerinden değişik sesler geliyo. Bağırsak mide herşeyin yeri değişti tabi ne nerden geliyo anlamıyorumda.