Kayaatilla Sürekli acıkıyorum normal mi bu normalde 2 öğün yemek yerim ama sürekli yemek yemek istiyorum 🤷♀️ Sizde durumlar nasıl kızlar
Prensesbii15 Kayaatilla 12den sonra bizde 35 hafta olcaz bende çok acijiyorum mutfağa girip çıktıkça su dahi olsa biseyler yiyip içmeden cikmiyorum
2022bebeki Kayaatilla Gebeliğin başından beri ayniyim hiç iştahım yok öğün aralarim uzun annem ve eşimin zoruyla meyve vs yiyorum. Şu an kefirle bakisiyoruz iç beni diyor 🤣
Smya Kayaatilla ben de 34. Haftadayim. Ama keşke acıksam da yesem iki lokma bir şey yiyince şişiyorum. 12 14 saat aç kaldığım oluyor. yiyebiliyorken ye yani, yiyemek daha kötü
Kayaatilla Prensesbii15 İki kişilik yeme olayı mı oluyor acaba son haftalara doğru diyorum tutuyorum kendimi ama acıkıyorum yani 😁