busranur_19
Genelde kusuyor ya bebişler 🥰 bazen terleme, süt-mama dökülmesi gibi durumlar da oluyor. Ben oğlumda kundak kullanmadım, uykusu problemliydi elleri kolları durmaz kendini uyandırırdı. Kızım doğar doğmaz kundaklamaya başladım, sürekli kundaklıyorum, kendini uyandırmıyor ☺️