mysweetbabyy Lale değilseniz neden alındınız ki ben sütlü nuriye olduğum için rahatsız olmadım mesela ☺ Nazlı koysa nazo diyecekler, ayşe koysa ayıcık diyecekler, şeyma koysa şemmame diyecekler. Çocuk bunlar çocuk. İstediğimiz ismi seçelim, hayali bir lakap takılacaktır