Ben aşırı adet düzensizliği olan ve haşimato tiroidi hastası olarak çok çok zor olacağını düşünenlerdendim. Tek artım kilolu biri değildim. Troitleri düzene sokup ilaçları aksatmadan kullandım sonra eşimle deneme başladık. Rabbime hep dua ettim Allah’ım aratma diye. Ama olmasaydı da aşılama yada tüp bebek denerim diye motive ediyordum kendimi çünkü Elhamdulillah çaresiz değiliz. Ve şunu öğrendim gerçekten her nasip vaktine esir. Ama düz yoldan ama engebeli yoldan. Bir şekilde Rabbim yoluna sokuyor her şeyi. Düzenli olarak kontrollerinizi ihmal etmeyin hormonlarınızı dengede tutmak için endokrin ve kadın doğum entegre gidin. Gerisini de Allah’ın takdirine bırakın.