Gorkim Ervaaa bende emine barına gidiyordum ilk gebeliğimde telefonda her seferinde kendşmi tanıtmak hatırlatmam gerekiyordu insanın canı sıkılıyor bu gebeliğimde berra hocamı buldum floryada kliniği var çok ilgilş saolsun
Ervaaa mysweetbabyy Zeyzey2022 Hastane ve doktorlardan memnun musunuz muayene ücreti doğum ücretinden bilginiz varmi Hemotloji bölümü olunca değerlendirme aşamasındayim hasteneleri
Ervaaa Gorkim tşk ederim bilginiz için klinikden ziyade benim hastane olması oda kabul ederlerse trombosit düşüklüğü oldugundan özeller kabul etmiyor bir ihtimal belirli hastaneler hemotoloji olursa alabilirler