Armess_loya iremuziii sekeri çıkartmayan yiyecekler yiyin madem, bu sefer açlıktan bayılır tansiyonun düşer…
1234__ iremuziii 🤣🤣🤣🤣yalnız aç kalırsanız da şekeriniz düşer ya da ters tepki verir yükselir yapmayın şekeri yükseltmeyen şeyler yiyin
aysenurlina_00a iremuziii bende açlıktan ölcem kaynana kayinbaba bizde kendi evimde yiyemiyorum allahim
Suna34 iremuziii arkadaşımdada aynı problem var çip taktırdı neyin yükseltip yükseltmediğini görüyor ekmek portakal çok yükseltiyo özellikle ekmeği kesmeyi deneyin azar azar yiyin aç kalmayın