Brnyrk 10. haftadayım sekizden itibaren başladı önce çok yorulduğum günler oluyordu sonra ertesi güne sarktı derken artık öğleye kadar iyiyim öğleden sonra hem yürürken hem otururken kalça ve kuyruk sokumu ağrısı şükür bulantım falan olmadı ama bu ağrı beni öldürecek yatarken dönemiyorum sürekli aynı tarafta yattığım için sabah uyandığımda yattığım taraf komple uyuşmuş oluyor ortopediye gittim gebesin bir şey yapamam dedi Çarşamba kontrolüm var bir de kadın doğumluya sorucam ama hiç umudum yok 😖😩