Elifpltli Kızlar merhaba, 23. Haftamdayım doktor plasentanın aşagıda olduğunu ilerleyen haftalarda düzelebileceğini söyledi ama endiseliyim bu durumu yaşamış olan düzelen var mı acaba aranızda :(