Aranızda çikolata kisti olup da hamileliğinde kanama geçirenler var mı? Geçen hafta 9. Haftamdayken aşırı derecede kanama geçirdim 4 gün hastanede tedavi gördüm. Doktoruma neden olduğunu sorduğumda bir sürü ihtimal olduğunu kesin nedenini ancak laproskopiyle öğrenebileceğimizi söyledi. Geçiren varsa kesin çikolata kistinden oldu demeyeceğim ama yine de benim gibi bir durum yaşayan oldu mu merak ediyorum