Rocco_cecy
Benim ilk oğlum erken doğmuştu 29+3 de suan da 305 günlük hamileyim 285 de regl agrısı gibi ağdı girdi belimden kasıklarıma vuran acile gittim hemen rahim ağzım kısalmıstı ve acılmam olmuştu 10 gün hastane de kaldım suan evdeyim gerekmedikçe (imkan doğrultusunda) kalkmamaya calısıyorum:/