Tugceisil ben 😊 2 3 haftalık hamileydim öğrendiğimde 3. Haftada tiksinip bıraktım vicdan yaptım 3 hafta içtim diye doktora sordum bebek daha yerleşmesi oluşmadı bile korkma bırakmışsın sonra bir zararı olmamıştır 3 haftalıkken dedi içim Bi rahatladı en doğrusu bırakmak çok dua ettim ama ben Allahım ne olur tiksineyim diye sürekli dua ettim