Aleyycskn Merhabalar, 26 haftalık hamileyim ara ara yani 4,5 dakika da bi kasıklarımda batma gibi zonklama oluyor oturunca da uzanınca da geçmiyor normal mi bu ilk gebeliğim de bilemedim
Nuraysss Aleyycskn sık sık oluyorsa dinlenince geçmiyorsa normal değil, bi acile gidin içiniz rahat etsin isterseniz.
Aleyycskn Biryabanci1 yok aslında günüm hep oturarak yatarak geciyor bugün de öyleydi ama nedense sabahtan beridir de böyle
Aleyycskn Nuraysss olmadı öyle yapayim ama buradaki hastanede de acilde bakmiyorlar o da var bı keresinde de gittim kadin dogum uzmanı yok diyip yolladilar
Caglagul96 25+2 haftaligim suan buraya yazarken ayni seyi yaşıyorum resmen sanki cocuk cikacakmis gibi kramp seklinde alttan agri oluyo kasiklarima kadar vuruyo kontrolumde yilbasi sonrasi ama galiba o kadar beklemicem gidem bu hafta
Aleyycskn Caglagul96 gerçekten aynı şeyi yaşıyorum bende benimde kontrolüm pazartesi acilde bakmadiklari icin mecbur beklicem bende pazartesiye kadar