Aysenurtimurcin Glnozn benimde oldu gecenlerde bende gittim hemen hastaneye doktorumu aradim kotu bisey cikmadi gerci nst ye bagladilar muayene etti bisey cikmadi 39 dayim bende ama gidin yinede siz
Eflinisa Glnozn acile git o zaman canım bende de geldi ama kan uyuşmazlığımız vardı ondan kaç haftalıksın
Durununannesi80 Kan uyusmazlıgımı😩benimde var ilk cocugun doktor 2. Gebelikte iğne yapılıcak dedi korktum suan 7 haftalıgım daha
Eflinisa Durununannesi80 bende 1 aylık düşük yaptım o düştükten sonra iğnesini vuruldum 2. Bebeği koruyacak dediler ama 6 haftalıkken kan geldi 2 3 damla doktor dedi bakalım etkiledimi cocuğu baktı çok şükür bişey cıkmadı