Ruvvruvveeydaaa ben can Hastanesi’nden ekole geçen sadık beye gidiyorum suan can hastanesi cok vasat halde devlet hastanesi gibi berbat durumda açıkçası kalan doktorlarından da memnun kalmadım. Sadık beyi kesinlikle tavsiye ederim mukemmel bir insan ben keseyi gördüğümden beri kendisine gidiyorum 7/24 ulaşabildiğim birisi ve cok sevecen pozitif mutlaka görün deneyin bir muayenesini derim. Hem genc hem de cok bilgili