Kızlar bilenler bilir aşılamanın 10′uncu günü gebelik testi 2.22 çıktı doktor pazartesi lan ver ve duphaston kullanmaya devam et dedi şuan kan vermek istemiyorum hayal kırıklığına uğramamak için ama hala adet olmadım duphaston kullanırken adet olunur mu?