Mantarsote Kızlar 37. Haftaya girdim. Bebeğin iki hafta önceki kilosuyla şuan bebeğimin kilosu aynı 2900 gram. Doktor 1 hafta daha kilo almazsa bebeği alacağız dedi acaba bi gelişim geriliği varmı bi sorun olurmu başına gelen varmı
Sareceee Mantarsote Kilosu iyi plesenta yaşlandığı için artık kilo alamıyo bebek doktor öyle söylemişti son haftalarda olabiliyomuş korkma bence
baby3_ Mantarsote gelişim geriliği kiloyla alakalı değil canım. Minyon olabilir gelişimi tamamlamış olabilir vs vs
Mamimamimami Mantarsote çokta az değil her bebek 2 üstü doğmuyor tanıdığım bı sürü insnain bebeği haftasında doğmasına rağmen 3 kilo altı olan çok yani 100-200 gram eksik bence sorun olmaz çok fazla abes bı kiloda olsaydı haklı olabilridiniz
Mantarsote Mamimamimami iki haftadır kilo almıyor deyince korktum yani yoksa kilosuyla alakalı bi korkum yok sağlıklı olsunda kaç kilo olduğu önemli değil
Mantarsote Mamimamimami iki haftadır kilo almıyor deyince korktum yani yoksa kilosuyla alakalı bi korkum yok sağlıklı olsunda kaç kilo olduğu önemli değil
Sareceee Mantarsote İnşallah olmaz korkmayın yiğenim 2650 ile doğdu küveze falan gerek kalmadı inşallah sizinde öyle olur
baby3_ Mantarsote benim de öyleydi ikizler 36 da alındı 2450-2150 küveze girmedi şükür. Kiloyla alakalı değil inan ki. Plasenta yaşlanabiliyo , gelişimi tamamlayabiliyo genetik olabiliyo . Sıkma canını . Kendini kasıp kilo aldırcam diye uğraşma