Elifacar 24. Haftamda bende böyle bişey yaşadım. Enfexia diye bi ilaç kullanmıştım hatta sancı bile yapmıştı bana bu ilacı kullanmadan önce. Yalancı doğum sancım olmuştu. İğne vurdu ayrıyeten ilacı kullanmaya başladım düzeldim ilacım bitti bir hafta sonra ağrım başladı yoğun enfeksiyon çıktı sağ böbreğimden dolayı bacağımı hareket ettiremiyodum bile topallıyodum tekrar bu ilacı yazdılar parol kullanabilirsin ağrın oldukça günde 3 4 tane alabilirsin demişti doktor. Ağrım hafifleyene kadar günde 3 tane alıyodum sonradan almamaya başladım kendim bıraktım hem antibiyotik hem parol bebeğe ağır gelir bişey olur diye ilacım bitti nerdeyse 10 gün oldu hafif ağrı vuruyo arada bence soğuklarında etkisi var bacaklarınızı sıcak tutun bi rüzgara bile direk ağrı vuruyo hamilelikte enfeksiyon oluyomuş inşallah sağlıkla kucağımıza alırız yavrularımızı
Kubish deletedmom947 Allah'ın izniyle atlarsin inşallah canım enfeksiyonun başında ilk hissettiğinde 1 tanede yetiyor aslında yada hamilelikten dolayı geç iyileşme oluyoda olabilir ama sen tedbirin birakma tabi🤗kötü şeyleri de düşünme
deletedmom947 Kubish inşallah inşallah🤲🏻 Bu sabah idrar testi yaptırdım yarın doktora gideceğim tekrar içim rahat edene kadar doktorların benden çekeceği var😄
deletedmom947 Nergs199 korkmayın, stres yapmayın bebeğimiz için yapacağımız en büyük kötülük belkide stres. İyi düşünelim iyi olsun. Bol bol su için ilaçlarınızı aksatmayın bir şeyden şüphelenirseniz doktorunuza mutlaka ulaşın. Hepimiz sağlıklı bir şekilde kavuşuruz inşallah yavrularımıza❤️
Nazife86 Nergs199 cnm cok gecmis olsun, Cranberry suyu iç, Türkçeye çevirince kızılcık yazıyor ne kadar doğru bilmiyorum, bana çok yarıyor hafif yanmayı hissettiğimde hemen içiyorum evimden eksik etmem insallah bulursunuz