ElaRose tuttu 🥰 20+5teyiz bir sıkıntı da yok çok şükür. Ne kadar kötü beslendiğimi anlatmak için hepsini yazdım 😂 bence beslenmeyle çok alakası yok tutacağı varsa tutuyor. Avokado falan almıştım transferden sonra ama yarısını yiyebildim sonra zaten mide bulantılarım başladı. Yine kötü beslendim açıkçası.