avakado7 emzirme atleti cok kurtarıcı trendyoldan almıştım bebeğim 9 aylık hala kullanıyorum, depend almıştım boşuna almışım hastanede takmadılar havasız kalır dikişler diye hata bezi taktılar ertesi gün de normal ped takıp çıktım hastaneden boşuna para veripte almayın bence bende hamileyken burda post açıp sormuştum depend işe yarıo fln demişlerdi boşa masraf😂