Dün ayrıntılı ultrason da bağırsağın da parlaklık gördüm dedi doktor ama tekrar baktığımda göremedim dedi kanama olup olmadığını sordu ilk haftalarda kanamam olmadı 3 hafta sonra tekrar bakmak istiyorum dedi kendi doktorumla iletişime geçtim tekrar ayrıntılıya gitmene gerek yok ben takip edicem 3 hafta sonra gel dedi bana kendiliğinden geçer mi yaşayan varsa cevap verebilirmi lütfen 😔