Ozlooo-0 Kızlar merhaba 13+1 de kontrole gittim . Süpriz yapıcaz dedim doktora tahminim var haftaya kesin söylerim dedi. Acaba erkek mi ondan erken söylüyor ? Sizler kaçıncı haftada öğrendiniz cinsiyetleri neler yazar mısınız ?
Leilam Banada Ozlooo-0 banada 13 hafta 1 günü kız söyledi 2 doktor kesin olarak. ama ben doppleri bekliyorum tam net olsun diye. Çünki bazen yanlışta çıka biliyormuş
Aminelianneli 12+5 te erkeğe benziyor denildi 18. Ve 19. Haftalarda gitmiştim kesinleşti erkek. Bu kadar erken tahmin ettiyse erkektir. Çünkü kız kendini çok erken belli etmiyor. İlk çocuğum kız 7. Ayda öğrenebilmiştik cinsiyetini ordan biliyorum☺️