Selam kızlar, normal de de çabuk sinirlenen biriyimdir hamilelikten dolayı bu daha fazla olmaya başladı,etrafımda ki insanları istemeden kırıyorum sonra çok üzülüyorum..😓 etrafımda ki insanlar da sağolsun bu hamile deyip alttan almıyor daha çok üstüme geliyorlar kavga büyüyor.😓 benim gibi olan var mı ne yapıyorsunuz nasıl hallediyorsunuz?