Yenilmez-eliff 40 haftalık olduk yarın suni sancıyı deneyelim dedi doktor açılma ve sancım hiç yok önerisi olan varmı bebek aşagıda ama hiç gelesi yok ne yapacağımı şaşırdım sezeryan olmak istemiyorum
Ebrarfatih12 Yenilmez-eliff aynı şekildeydim suni ile başlattık. Korkutmak istemem ama kendi sancılarımı beklemediğime bin pişman oldum. Norml doğum yaptım ama o suni sancıyı unutamam çok zorlandım .. umarım sağlıkla hemen kucagınıza alırsnz .. her doğum kendine özel.
yigitinannesi0820 Yenilmez-eliff korkmayın o suni sanciyi da kademe kademe veriyorlar bir anda sancı olmuyor herkesin acı eşiği farklıdır ben hiç hissetmedim iki kere suni sancı verdiler ama kendi sancim basladi ve doğurdum içinizi ferah tutun kötü şeyleri dinlemeyin bence
Sedam42 Yenilmez-eliff uc cocugum 3 de suni sanci yeni dogum yapti iki gun surdu suni sanci rabbim kurtarsin benim 3 numara zor oldu herkez farkli tabi
Yenilmez-eliff yigitinannesi0820 sizin yanıtınız içimi rahatlattı ama stresten ağlıyorum suan nasıl bir süreç bilmiyorum ilk doğum 🤦🏻♀️😢
Yenilmez-eliff Sedam42 rabbim bağışlasın 🙏💙3 nü de zor olduğunu söylüyorlar hep rabbim yardımcımız olsun inş kendi sancım gelir gerek kalmaz
yigitinannesi0820 Yenilmez-eliff korkmayın ben doğuma abdest alıp gittim tüm dualari okudum resmen 2 saat içinde doğumum oldu ve suni sancı vs hiç birşey hissetmedim kendi sancim dan başka
Zeynepsen Yenilmez-eliff benim suniyle başladı dokuz saat sürdü sezeryanla bitti benim için çok zordu suni sancı herkes için aynı olmayabilir ben kaldiramadim
Yenilmez-eliff Zeynepsen bu da var o kadar acıdan sonra sezeryana gitmesi 🤦🏻♀️Anne olmak gerçekten zor ya 😢çok korkuyorum
Zeynepsen Yenilmez-eliff hayırlısı neyse o olsun de sağlıkla al kucağına sonra acı vs bişey kalmiyo zaten merak etme
Yenilmez-eliff yigitinannesi0820 bende öyle yapacağım inşallah kolay geçer. Gerçekten suan beni görseniz o kadar çok stres yaptım ki 😢ağlıyorum sürekli
yigitinannesi0820 Yenilmez-eliff içinizi ferah tutun siz stres yaptıkca bebeğe de geçiyor sancın geldimi bol bol eğil kalk su da bekle ebeler çok yardımcı oluyor ben pilates topunda zipliyordum vs Allah büyük herşey olup bitiyor
hunilimom Yenilmez-eliff 2 doğumu da suniyle yaptım ikisinde de acilmam vardı ama zaten suni verince hemen sancın olmuyor yavas yavaş veriyorlar benim dakikda 8 damlaydi ilk sonra arttirdilar zaten sürekli 15 dk bir nst baglaniyorsun bebeğe ve sancina bakıyorlar bazı bebekler kalp atışı hızlanıyor veya yavaşlıyor ona göre acil sezeryana da dönebiliyorsun canım
Yenilmez-eliff hunilimom sezeryan istemiyorum bakacak kimsem yok o süreçte ayağa kalkmak istiyorum bebeğime bakabilmek eşim ve ben varız annem çalışıyor bir gün falan bakabilir çabuk toparlamak istiyorum inş öyle sonuçlanmaz 🤦🏻♀️😢
hunilimom Yenilmez-eliff inşallah rabbim gönlüne göre verir canım bol bol.dus al squat yap merdiven in cik acilman da sancım da olur inşallah 🤲
Yenilmez-eliff hunilimom inşallah canım teşekkür ederim ama sabah erkenden suni sancıya başlıcak gece şansıma sancı gelirse inşallah gerek kalmaz suniye
Yenilmez-eliff yigitinannesi0820 bizim burası o kadar gelişmiş değil böyle güzel ilgilenmiyorlar 🤦🏻♀️
sayre Yenilmez-eliff merhaba benim de 40+3 bugün. 40+5 te Perşembe günü sabah 8 de propess fitille açılma denicez inşallah olur ya çok korkuyorum 😄🥺
girl_boy_annesi Yenilmez-eliff Annwmin hiç açılması yokken verilmişti açılma oldu doğurdu benim de 1.5 cm ile taktılar oldu doğumum çok şükür