denizefe benmde ıstemıstı esım tekıre gımıstı bı tane blms bı agacda 😂 ama gazıpasada bı manav var oraya baksn esınız
Defnemmm2301 Kızlar birşey sorabilir miyim acaba hangi hastaneye gidiyorsunuz muayene ücreti filan nedir
Faziletttt Defnemmm2301 metro hastanesine gidiyorum muayene ücreti 65tl doğum da 1.600tl doktorum Şule gül aydın
Elizveannesi Defnemmm2301 Özel Güney Adana. Dr Osman Çakar. Mua ücreti 40 lira. Doğum da 700dü,daha yeni 1000 lira olmuş😌 Ama ilgi 19 üzerinden 100 benim için. 2.doğum olacak nasipse..
Defnemmm2301 Ya bende şimdilik isa Alataş a gidiyorum doğum yok orda muayene ücreti 50 lira testler filanda aynı şekil 50 lira doğum u da Adana özel hastanesinde muzaffer şengül e gitmeyi düşünüyorum ondan sordum kızlar 😊😊😊