Kızlar dün nstye girdim bebeğin kalp ritmi 180 küsürlerdeydi kqlp çarpıntısı var bebeğin dedi ultrasona girdim felan bişey çıkmadı doktor test istedi bir sürü doğum önceside lazım zaten dedi birde serum taktı tekrar nstye bağladı 140 küsürlere düştü bebek susuz kalmış dedi 36 haftalığız bu arada sizinde oldu mu doktor ne dedi nasıl yol izledi kötü bir durum mu korktum bi an doktor kötü bişry demedi ama