Dlann13 Kızlar suan 4 haftalık tam cuma günü doktora gitmek istiyorum kese görünür mü çok merak edıyorum daha hiç doktora gitmedim endişeliyim düşük riski var mı boş gebelik mi vs evham yapıyorum
Mine16 Dlann13 Bence görünür bende ilk doktora gittiğim de 5 haftalık demişti. 5 görünüyorsa bence 4 de görünür. Sadece tahmin de bulunuyorum ☺️
Gulsum3 Dlann13 benım 5 haftada göründü bugün gittim oda alttan bakmayla göründü bıraz daha bekle bence
M2k2_i-2 Beta hcg takibi yap bence zaten sağlıkla nüyğyorsa hcg değeri normal genelşktir riskte kese göründükten sonra belli olur kese de benim ki 6+4 te kendini gösterdi çok şükür şimdilik 11+1 olduk
M2k2_i-2 Yani şu an normal gözüküyor ama dediğim gibi takip etmen lazım artarsa sıkıntı yok zaten ama şu an için sağlıklı gebelik gibi değeriniz
ElifT- Son adet tarihim 23 Kasım benim de 20 Aralık’ta kan verdim 419du 2 gün sonra tekrar verdim 1150 oldu. Haftaya pazartesi doktora gitmeyi düşünüyorum alttan muayene istemediğim için