Leyla54581 Kızlar 40+1 oldum ne sancı var nede başka bişey? Doğumu tetikleyen şeyler nedir tavsiyelerinizi bekliyorum 🙈
Hatice_kocak ayseak_0342 bebeginizin kilosu kaç acaba bizde 39+4 ama ultrasonda aynı siz gibiyiz soylemiyo doktor
Leyla54581 Sibeldamla activating labor yapıp faydasını gören varmı acaba ya ben yapıyorum da faydasını göremedim şimdiye kadar 😂
Hatice_kocak ayseak_0342 evet doğdu çok Zor Allah tüm dualarımızı kabul etsin valla kafayı yedim en son bebeğim kiloluydu o yüzden çok dikişim var