Joymommy6 Bende adet düzensizliyi vardı çok düzensizdi. 7 haftalıkken gitdim 3ya 4 haftalık bebek dedi doktor. Merak etme ilerleyen aylarda düzelir İnşəAllah😊
M2k2_i-2 Var gibi benim de hep ultrason ile kendi hesapladım tutmuyor korkma allahın izniyle sağlıkla kucağına alırsın