BabyLoveMom akıntı gibiydi benim. Sümüksü bir kıvam. İlk başta pembe gibiydi. Sonra kahverengiye döndü. İki sefer geldi bir daha olmadı. Sabah gelmişti. Ertesi gün akşam sancılarım arttı. Sabaha karşı doğum oldu. Hastaneye falan gitmedim ama nişan geldiği için. Çünkü öncesinde doktorumla konuşmuştuk bunu. Nişan gelir gelmez doğum başlayacak diye bişey yok. Hiç panik yapma. Gelmene gerek yok evde bekle demişti.