KayraVeAnnesi_06 Gamzecem Camlar bebek tutmaya başladığında ağır olduğu İçin ve kırılma riskinden dolayı plastik tercih ettim Ama bende iki boyunu aldım
Mervegnccmz Gamzecem aslında bir de kolik bebek için olan var .İçi kaşıklı gibi yeşil. İlla kolik olmasına gerek yok gaz da sıkıntı ondan da mı alsam diye düşünüyorum ama pp diye vazgeçtim.
asilbabymom Philips avent’in camıda pp plastik biberonuda saglikli uzun arastirmalarim sonucu.. Bir kucuk bir buyuk boy plastik tercih ettim. İleriki zaman tutamaz korkusuyla cam almadım.
KeremikoBayky Gamzecem plastik al bence çocuk bikaç aylık olunca kendi tutup içebiliyo plastiği kaldırabiliyo BLW ye başlangıç
Gamzecem Hepinize çok teşekkür ederim yorumlarınız için eşimde plastik al cam ağır olur dedi plastik tercih ediyim o halde bende 🌺♥️