Tugbasnmez Merhaba 11+2 de erkeğe benziyor dedi başka doktor bugün gittiğim kendi doktorum ise 11+5 de kıza benziyor dedi. Başına gelen var mı acaba :)
goncacan Tugbasnmez 12 haftada doktorum erkek gbi dedi baska doktora gittim büyük ihtimal kiz dedi 15. Haftada kesin erkek oldugu anlasildi canm allah gonlune gore versin insallah bende kiz bebis istiyordum ama sağlıklı olsun🌸
Hilalbeby Nazyapiyo_ya Benim bebise de bakabilirmisiniz 12 haftalık çok merak ediyorum belki gorursunuz