Rapunzelinanasi Hulya2626 ben sezaryen doğum yaptım kuzum alerjik değil. Buradan tanıştığım 2 arkadaşım var biri sezaryen, biri normal doğum yaptı ikisinin de bebişi alerjik. Yani alakası yok
Hamideersin Hulya2626 sezeryan hakkında bilgim yok ama sanmıyorum ilk oğlum normal doğdu alerjik bebekti 1 yaşında düzeldi çok şükür
Dark Hulya2626 alakası yok, tecrübe ile sabit 3 arkadaş doğum yaptık 2 sezeryan bir vajinal. Sadece vajinal doğum yapan arkadasin çocuğu alerjik ve hassas. Büyük kismida 1 yasa kadar oluyor geçiyor Bu tamamen bebeğe bağlı
Cubukmakarna Ben sezaryen yaptim alerjik degildi tam ama kakasini yapamiyordu diyet yaptim 4-5 ay. Ama arkadasim normal yapti 2,5 yasinda oldu cocugu hala alerjik. Bence alakasi yok
Hulya2626 Her kafadan bir ses çıkıyor. Vajinal doğum o kadar yüceltiliyor ki korkuyorum sezeryan istiyorum demeye korkar olduk. Böyle şeyler söylenir bilmiyorum duyuyorum etraftan.
Yaseminturan_ Hulya2626 ay bunu kim uydurdu ya öyle sey olur mu ben oğlumu normal dogurdum ileri derece de alerjik🥴