1850 Arkadaslar merhaba ben gecende boyle bır post açmıstım 25 haftamız bıttı gecen persembe kanama oldu bır damla o gun ıgne vuruldum bugun gündüz yıne iğne vuruldum sımdı aksam yıne bır damla kahverengi gıbı geldı boyle bır durum yaşayan varmı içinizde ? Yanı iğne vurulurken de leke gelen varmı? Doktorumu aradjm sabah gel bakalım tekrar dedı artma olmazsa eger dedı. Ama korkuyorum açılma çıkarsa dıye 😔varmı sızde boyle durum yaşayan
Selale_bati 1850 ben 2defa kanama gecirdim 2cide ayni progeston kullandim ve pruluton ignesini 2defa haftada 1defa olmak sartiyla oldum 1ci igneyi oldukdan sonra ortada hafif bir kanama yine oldu ama 2ciden sonra katiyen olmadi kanama insallah sendede ise yarar
Gamzeli21 1850 benimde oldu iğne kullanırken gittim doktor dedi iğneyle hala kanama oluyorsa o zaman hastaneye yatiricam serumla devam edilen 2 gün yatırdı serum iğne hap falan gecti
Gizem51 1850 22 ile 26 hafta arasi dr bana erken riskim olduğunu söyledi dikkat ettim bol.bol dinlen tavsiyem protein ağırlıklı beslen suan 33 deyim
1850 Gizem51 az once olan kanamaö artıyor cok korkuyorum sabaha tekrar gidicem doktoruma ınsallah bızde sizin zamanlarınıza ulasırız