mavi Kizlar merhaba bugün ultrason girdim doktorum bir hafta geriden geliyor dedi başı için bu kadar zaman demediler. Doktor pek.birsey demedi ama sizede böyle diyen oldu mu korkulacak birsey mi
happiestMom mavi bennn 🤚🏻 Bugün gittim 34+2 yim 2 hafta gerilemiş 2100 geldi kilosu. Doktır hiçbir problem yok beslenmene dikkat et desede yokkk morelim 0 😢
mavi Hamideersin üniversite hastanesine gidiyorum korkuttu biraz ilk annesi bebek biraz küçük gibimi dedi 3 kilo olmuş ama basi icin öyle dedi.
Hamideersin mavi kilosu gayet iyi benim büyük oğlum 38+1 de 3 kilo doğmuştu haftanız da iyi yani olası bı aksilikte tabiki Allah korusun vaktinde gelsin ama bı sorun olmaz kuveze de girmez diye düşünüyorum tabiki doktor daha iyi bilir
mavi happiestMom Baş için mi dedi peki gerilemesi ? Doktorun korkma demis endişe etme Allahını izniyle sağlıkla gelir yavrun ins
happiestMom mavi insallah canım ya. Yok kemik ve boyu önde sadece karın cevresi dedi yanlıs anlamadıysam o an tabi.