Sağ yumurtalık erkek sol yumurtalık kız diyorlar bu doğru mu sizce yaşayan var mı?
nurs2103 bende sağ tarafta ama oğlum olucak inşAllah💙🤲🏻
nurs2103 ikinci hamileliğim biri sagdaydi biri solda ikisi de kız
Leyla59 sizin ne taraftaydi cinsiyeti neydi