mysweetbabyy çilek mevsimi değil şuan ama çilek satılıyor mesela çileği yiyoruz domatesin şu mevsimde tadı yok ama yine yiyoruz daha sayamadığım pek çok şey varken 3-4 tane cici bebe yenilmesinden pek bir zarar gelmez diye düşünüyorum sonuçta hamileyiz hasta değiliz kaldı ki dışarda soluduğumuz fabrika havası bile ne kadar zararlı bebeklerimiz için değil mi canı istediği için yiyebilir şeker olduğu kadar içindeki besinlerde çok fazla ve ek gıdada yenilebilen birşeyi bu kadar büyütmeyin bence çünkü yediklerimizin çoğu zaten ne mevsim meyvesi ne de sebzesi bence herşeyden önce her gün yediklerimiz öğünleri düşünün