Selam kızlar bugün muayene oldum açıklığım 3 cm olmuş bebiş kanala girmek üzere dedi sizlerin kaçıncı haftada kanala girdi doğumunuz ne kadar süre sonra oldu birde dün activating labor videosunu yaptım jel gibi sümüksü sarı bişey geldi nişan kanala girince mi geliyor yoksa o nişan mıydı acaba