Anonim2 yani herkesin aynı değil tabiki ama benim ilk 3 ay riskli geçmesine neden oldu. Kalp atışını duyduktan sonra doktor problem yok demişti 6. Haftada, ilişkiden sonra kanama alanım oluşmuş belkide denk geldi bilemem. Ama bekleyebildigin kadar bekle derim ben. Biz 16. Haftadan sonra normale donebildik. Tabi herkesin aynı olmuyo ben sadece tecrübemi aktardım.