1Gunes ben sırf ertesi gün ayağa kalkayım diye şeyimden çocuk çıkarmaya çalışmak istemiyorum açıkçası. Sağlıkçı çocuğuyum, bütün ailem doktor ve herkes sezaryen bizde. Dolayısıyla normal doğumu duyarak büyümedim, tüm kuzenlerim herkes sezaryen olmuştu ve kimse zorlanmadı. Hamile olduğumu babama söylediğimde bile telefonda ilk ‘amaan sakın üzülme sezaryen izi hiç kalmıyor’ demişti. Bizde akla ilk gelen şey sezaryen yani 😂Normal doğum anında altına yapacak olma riski bile beni bu sahneye girmekten alıkoyuyor, ben sezaryen olmak istiyorum inşallah doktorum da okeyler. (Hepsi benim kendi düşüncem)