Yesim52 Bugün 34 hafta olduk nst de sancı cıktı doktor 1 hafta riskli dedi hareket etme bol bol dinlen erken doğum olmasın dedi. Başına gelen varmı
cansualisa Yesim52 bende 36+1 im yüksek çıktı bugün yatış verildi serum verilecekti almadım sabah 9 da doktoruma gidicem bekliyor
Fatosla Nst sebebiyle değil de suyum fazla olduğu için erken doğum riskim var. Bana da aynısını dedi çok yorulma kasma vs dedi. Dikkat et canım. Ben de 34 teyim
ayysnrr Daffyy sancılarınızı nasıl hissettiniz peki bende 34.haftadayım rahim ağzı kısalığından erken doğum riski var bazen sancım oluyor emin olamıyorum ayırt edemem diye korkuyorum
Yesim52 cansualisa anlamadığım ben sancı hissetmiyorum. Ama nst de çıktı hem de ilk nst çekimimdi bu 😁
Yesim52 mom23 bilmiyorum ki doktor sadece sancın cıkmış bu hafta dilkat edelim 35 den önce doğmasın dedi.yürüyüş fazla hareket vs doğumu tetikler dedi