Hanımlar merabalar iki gündür elim ayağım birden titriyor başım dönüyor kalbim çarpıyo sanki kalbim duracakmış gibi hissediyorum çok kötü oluyorum yarın için hastaneden randevu aldım sizler yaşadıysanız bu şeker yada tansiyon belirtisi felan mıdır bugün tansiyonumu ölçtüm 9a 4 çıktı ama süreklide düşer mi tansiyon iki gündür sürekli böyleyim hiç bir iş yapamıyorum oda yetmezmiş gibi banyoda abdest alırken düştüm dizim ve kolumun üstüne yarın bunuda söyleyeceğim doktora inşallah bişey yoktur ama çok endişeliyim normal midir sizce ?