MiniginAnnesiii_ Kızlar 3 gündür şiddetli baş ağrısı çekiyorum parol almama rağmen brakmyor beynim zonkluyor resmen napmam lazm fikirlerinizi alabilirimiyim
Anneyim0607 MiniginAnnesiii_ migren olabilir, tansiyonun da oynuyor olabilir. Minoset kafeinli olanını kullanabilirsin baş ağrılarım için eğer migren tetiklenmişse.
Anneyim0607 MiniginAnnesiii_ Benim de son aylaradoğru tetikledi birden. Bir doktorunuza sormanızda fayda var