Kızlar sağ kaşımda kaş ortasına doğru olan yerde baş ağrısı yaşıyorum. 38+2 haftalık gebeyim. Tansiyon yüksekliğinden kaynaklanan enseden giriyor değil mi bu benim tek taraflı ağrım? Sabah uyanınca vardı geçmişti 5ten beri yine başladı biraz uyuyayım dedim tam uyuyamadım. Acile gitsem mi bilemedim şu ara hep hastalıklar da çoğaldı ya ne yapmalıyım 🥺