Hanımlar merhaba 39+6 haftalık gebeyim kızım gelmek bilmiyor derken gece sancım oldu biraz hastaneye gittim nstde sancı vardı fakat saniyelik sancılarmış. Alttan muayne etti doktor sancı olduğu için rahim ağzı yumuşamış fakat açılma yokmuş haftaya çarşambaya kadar doğmaz ise Çarşamba günü suni sancı ile doğumunu başlatalım dediler. Kendimi aşırı derecede Allah’ın izniyle normal doğuma odakladım fakat suni sancı ile kendi sancın arasında fark oluyor mu bilgi verir misiniz? Her insanın aynı olmuyor evet ama insan merakta ediyor☺️
Kendi sancım ile de doğurmak istiyorum sizce haftaya da doğmaz ise beklemelimiyim yoksa doktorum ne derse onu mu yapmalıyım tecrübeli anneler?🤍🤍🤍