Kader01 yeme kuzum elinden geldiği kadar. Gebelik şekerin çıkarsa sıkıntı olablir. Bende felaket tatlı çikolata vs yiyorum elimden geldiği kadar dizgnlemeye çalışıyorum kendimi. Hem çok kilo alırsın o da sana sıkıntı olur direnç varken insan tutamıyor kendini ama sağlık için yapmak zorundayız 😏