AzraFarah ayysnrr ben kızımda almıştım, değerlerini hatırlamıyorum,bunda da alacak gibiyim çünkü yine çok düşük değerlerim, yükselmiyor
AzraFarah ayysnrr 11 çıkmış ferritin,hgb de 91 . Sabah akşam aç karnına ferrum fort kullanıyorum ama işe yaramıyor sanki,yarın gidip sağlık ocağına kan tahlili vericem. Sağlık ocağı doktoru ayda bir kan tahlili verip değerlerine bakıcaz dedi.
Yldrmkubraa 5 gün önce 2 ünite kan takviyesi almak zorunda aldim riskliydi bebek için ama başka çaremiz kalmadı çünkü ilaçla asla yukseltemedik ve 3 4 hafta kaldı doğuma böyle seni doğuma alamam dedi Dr malesef ve ferritin 2ydi hemoglobin 7ydi oyleyken aldim hematoloji gözetimi altında… perşembe bakacağız yükseldi mi değerler
Cikoleyla Yldrmkubraa ay inşallah, Allah sağlıkla kurtarsın. Bana da yazar mısınız son durumu? Bir de öncesinde serum vs denemişler miydi?
Ellove Bende kan takviyesi aldım 7ye düşmüştü şimdi yine çok yüksek değil. 1 ay güzel diyorsun sonra yine düşüyor 😁 ilaclarimi duzgunde kullaniyorum yediklerimede cok dikkat ediyorum niye boyle bilmiyorum
Cikoleyla Ellove kan takviyesi dediğiniz bildiğimiz kan mı? Yoksa demir serumu mu? Bana doktor serum alerji yapabilir doğrudan kan verelim dedi de. Şimdilik ilaçla deniyor, 1 ay içinde yükselmezse kan verecek doğrudan
1234__ Ben hamilelikten öncede kan serumu kullandım şimdide kullanıyorum.28.haftamda üç adet serum yedim birde 32 de yicem doktor idare ederiz o zaman dedi liv takipliyim kan değerim 10 ferritim 7